Down under - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ans Commissaris - WaarBenJij.nu Down under - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ans Commissaris - WaarBenJij.nu

Door: ans

Blijf op de hoogte en volg Ans

18 November 2016 | Australië, Sydney

Nog 3 weken en dan gaan we naar de zon. We hebben er zin in.

Hallo allemaal,

Ik heb deze site gemaakt: waarbenjijnu.nl en ik heb daar mensen aan toegevoegd die mijn foto's kunnen bekijken. Maar mocht je dit niet op prijs stellen dan kun je het blokkeren. En als er mensen zijn die ik niet heb toegevoegd dan moeten ze even hun email doorgeven.

Vanmorgen om 8 uur vertrokken van huis en we zijn met de trein naar Schiphol gegaan. We waren er ruim van te voren omdat er meestal strenge controles zijn bij de douane. Maar de tijd was zo om. Om 14.30 uur gingen we de lucht in. Op het vliegtuig zitten webcams en dan kun je meekijken met de piloot. Erg leuk bedacht. Ik heb er foto's van maar weet niet of ze duidelijk zijn.
We vliegen met een airbus A380 van Emirates. Dit is het grootste passagiersvliegtuig ter wereld en heeft 2 verdiepingen. Er kunnen 853 passagiers in. Een aantal mensen vroegen om foto's van het vliegtuig.
Die ga ik even toevoegen. De onduidelijke foto's zijn van de webcam op het vliegtuig.

De eerste vlucht (naar Dubai) duurt ongeveer 6,5 uur. Maar door het tijdverschil komen we daar rond 12 uur vannacht aan. We hebben net warm eten gehad. Was erg lekker. Rijst met kip en nog heel veel dingen erbij wat ons onbekend was.

Net geland in Dubai. Een enorm grote luchthaven. We gingen met een busje naar de vertrekhal en dat duurde ongeveer een kwartier voor weer waren. Het is een hele mooie luchthaven. De stationsklokken die daar hangen zijn van het merk Rolex. Alles blinkt . We hoefden niet lang te wachten tot we weer moesten instappen.
De vlucht van Dubai naar Sydney duurt ongeveer 13 uur. Eerst maar wat proberen te slapen want het is inmiddels 23.30 uur. (Nederlandse tijd)Verder wat vermaakt met spelletjes en country songs en de webcam.
We landen net na 22.30 u in Sydney. (Nederlandse tijd donderdag 12.30 uur) Het is dus 10 uren verschil in tijd.
Tot zover even. We gaan nu eerst even een beetje bijkomen.

• 28 Oktober 2016 - 09:08

Magda Schoonheim:

Hallo Ans en Jan,

Spannend hoor, het komt nu wel dichtbij, en heerlijk om je familie weer te zien.
    Laat de winter maar achter je en geniet ervan.

Lieve groet Flip en Magda.