cruise - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ans Commissaris - WaarBenJij.nu cruise - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ans Commissaris - WaarBenJij.nu

cruise

Door: ans

Blijf op de hoogte en volg Ans

22 November 2016 | Australië, Sydney

Ik ben blij dat alles het doet. Ik heb nu zelf ook de mailtjes binnen op mijn andere mailadres. Zo kan ik controleren.

We hebben gisteren een boottocht gemaakt met een catamaran van Captain Cook door de haven van Sydney. Dat is een natuurlijke haven en niet te vergelijken met wat wij onder een haven verstaan. Het is enorm groot en heel mooi. Het weer trouwens ook zodat ik mijn gezicht behoorlijk heb verbrand. Misschien had ik de verkeerde tube zonnecreme gebruikt. Er waren 8 stops waar je op en af kunt stappen. We zijn bij Manly beach er af gegaan en hebben daar wat rondgekeken.

Hierbij de foto's en de groetjes van ons

  • 22 November 2016 - 10:50

    Mieke:

    lekker aan het genieten hoor goed bezig

  • 22 November 2016 - 20:44

    Dineke:

    wat zien jullie een prachtige dingen zeg! geweldig

  • 23 November 2016 - 19:51

    Anneke:

    Lijkt mooi daar ans en mooi weer Nog heel veel plezier daar

  • 27 November 2016 - 16:24

    Tiny Veleke:

    Hoi Ans en Jan ! Jullie vermaken je prima zie ik . Mooie foto,s .. Groetjes en veel plezier nog ..ENNN goeie zoon creme gebruiken hoor , ha ha . Doeiiiiii

  • 27 November 2016 - 16:25

    Tiny:

    Het moet zonnebrand creme zijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Down under

Op vakantie naar mijn schoonzus in Australië.

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2017

Laatste verslag

10 Januari 2017

Van Bondi naar Coogee 2e deel

05 Januari 2017

Feestdagen

24 December 2016

Kerstgroet

24 December 2016

Blue Mountains
Ans

Actief sinds 13 Mei 2016
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 7314

Voorgaande reizen:

16 November 2016 - 12 Januari 2017

Down under

Landen bezocht: