Jervis Bay - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ans Commissaris - WaarBenJij.nu Jervis Bay - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ans Commissaris - WaarBenJij.nu

Jervis Bay

Door: ans

Blijf op de hoogte en volg Ans

17 December 2016 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,
We zijn alweer op de helft van onze trip. Het gaat snel. We zijn net een paar dagen met Norma, Yvonne en Anika naar de Zuidkust geweest. Norma had daar een huis geregeld waar we 3 nachten zijn geweest. In Vicentia aan Jervis Bay. Het was daar erg mooi. We waren er heen met de auto van Yvonne. Onderweg hebben we ook nog leuke foto's kunnen maken.
We hebben nog 2 dagen in zee gezwommen. Heel raar dat je gewoon in december in de zee zwemt.
De derde dag was het wat regenachtig weer. We zijn toen naar een nationaal park geweest en hebben daar veel kangoeroes gezien. Gewoon langs de kant van de weg. Prachtige beesten. Ze zijn behoorlijk nieuwsgierig en komen dicht bij je.
Ik zal weer even wat foto's posten.

We hebben ook nog een kerstfeest gevierd in de buurt waar Norma eerder woonde. Heel leuk. Gewoon de straat afgezet en de tafels en stoelen midden op straat. Iedereen neemt wat te eten en drinken mee. De kerstman kwam ook nog even langs in een brandweerwagen en had voor alle kinderen een kleinigheidje. Ook hadden ze een pinata opgehangen voor de kinderen.
Het is een grote kerstbal die gemaakt is van papier mache en er zit snoep in. Kinderen mogen die bal kapot slaan met een stok.

Overal is al veel kerstversiering. En dan loop je daar rond in zomerkleren en op teenslippers. Mag je met de kerstman op de foto. Het is wel heel bijzonder.

We zijn ook nog een dag naar Bondi Beach geweest. Dat is dat bekende strand in Sydney. Ook erg mooi en heel toeristisch. Zal even een paar foto's toevoegen.

Nu stop ik er maar weer even mee. Allemaal de groetjes van ons. En de mensen van Rohill wens ik een fijne kerstdansavond. Dat is wat ik wel mis maar Rona stuurt mij de dansen dus kan ik ook nog wat oefenen.

• 17 December 2016 - 12:58

Hennie Modderman.:

Hallo Ans en Familie.

Zo te horen vermaken jullie je prima. Wat een vakantie en dan dat mooie weer erbij.Het weer hier is pet, echt donkere dagen voor kerst.
    We heben gisteren weer een heel gezellige avond gehad met Rona het was allemaal weer prima in orde.
    Hebben je toch wel een beetje gemist hoor.
    Ans ik wens jullie nog een heel fijne vakantie en natuurlijk ook een heel kerst.
    Lieve groet van mij.

• 17 December 2016 - 19:47

Mieke Beekmsn:

Heel veel plezier met jullie tweede helft van je reis, en fijne feestdagen

• 18 December 2016 - 16:35

Tiny :

Hoi Ans en Jan ; fijn dat jullie het leuk hebben en mooie dingen zien en beleven > Ik wens jullie een fijne kerst en een goed uiteinde . Groetjes van Tiny !!

• 18 December 2016 - 20:46

Elles:

Het is leuk om jullie foto's te zien!